رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لیگ ملت‌های والیبال| شاگردان عطایی از پس لاله‌های نارنجی برنیامدند

23:57 - 20 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۶۰۳۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مقابل هلند شکست خورد.

خبرگزاری میزان - در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌‌های والیبال ۲۰۲۲ تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته(جمعه) به مصاف تیم ملی هلند رفت که در پایان این بازی نزدیک تیم ایران با توجه در اختیار نداشتن رضا عابدینی به دلیل مصدومیت با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب لاله‌های نارنجی شد.

ست‌های این بازی با امتیازهای ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۱ به سود یاران نیمیر عبدالعزیز تمام شد تا هلندی‌ها بالاخره پس از ۳ بازی نخستین برد خود را کسب کنند و پایین‌تر از ایران در رده هشتم ایستادند.

همچنین در پایان این بازی نیمیر عبدالعزیز با کسب ۲۰ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد و در سوی مقابل امین اسماعیل‌نژاد با کسب ۱۵ امتیاز بهترین بازیکن ایران بود.

به این ترتیب شاگردان عطایی با یک برد و یک باخت و کسب ۳ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ها قرار گرفتند.

میلاد عبادی‌پور، محمد طاهر وادی، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو ترکیب آغاز کننده ایران برابر هلند بودند.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود باید از ساعت ۴:۳۰ روز یک‌شنبه به مصاف تیم ملی استرالیا برود و ساعت ۲۰:۳۰ همین روز باید در چهارمین بازی خود رو در روی ژاپن قرار بگیرند.

انتهای پیام/



محمد
|
Germany
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
0
گند زدن به تمام معنا....حتی هماهنگیشون از تیم نوجوانانمونم کمتر بود....
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *